پایتخت معنوی جهان اسلام

پایتخت معنوی جهان اسلام

سامانه فیش های تبلیغی ما
پایتخت معنوی جهان اسلام

پایتخت معنوی جهان اسلام

سامانه فیش های تبلیغی ما

آموزش برای مربیان کودک -1

نکاتی زیبا از قرآن  برای دوره ابتدائی :  (    مهم :   توجه کنید مطالب رو با بیان شیرین و در کمترین زمان بیان کنید  )
=======================================
اگه  کسی به شما بگه دوست دارم چکار میکنید  ؟         
اگه بچه ها جواب دادن یا ندادن  کمکشون کنید که  بله خوشحال میشیم    !!! (  به جای بچه ها می توانید  از واژه ی دخترهای خوب و پسرهای خوب استفاده کنید  بستگی  به چگونگی بیان شما داره  )   .
بچه ها گوش کنید ،  خدا  تو قرآن  پنج مرتبه  ، میگه   ان الله یحب المحسنین         . خدا میگه هر کس کارهای خوب بکنه  من دوسش دارم    
  مگه شما کارهای خوب نمی کنید  ؟    چرا ؟!  همه ی شما  کارهای خوب می کنید
بچه  ها یادتون باشه  وقتی دوستتون  چیزی نیاز داشت بهش بدید   . یک وقت نگید به من چه  میخواستی خودت داشته باشی   ( مطالبی که به اخلاق بچه ها در مدرسه و خانه  و جامعه میشه براشون بگید    مثل : برداشتن زباله  از کلاس و یا مدرسه  و ...... )
راستی بچه  ها وقتی کسی  به ما میگه دوستون دارم ما  باید چکار کنیم    ؟  (      بچه ها میگن ما هم باید دوسش داشته باشیم     . آفرین  )
حالا بگید ببینم  بهترین  راه  دوست داشتن خدا چیه ؟       بچه ها    میگن : نماز،  نماز ،       ماشاءالله    چقدر خوب شما بلدین و خدا رو  دوست دارین .
بله  یکی از بهترین   راه دوست داشتن خدای مهربون  خواندن نماز اول وقته  . اون هم به جماعت   ( با هم خوند ن )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد