پایتخت معنوی جهان اسلام

پایتخت معنوی جهان اسلام

سامانه فیش های تبلیغی ما
پایتخت معنوی جهان اسلام

پایتخت معنوی جهان اسلام

سامانه فیش های تبلیغی ما

دل نوشته ای برای اعتکاف

 

 


سلام  به تو دوست عزیزم  منو بخون  شاید !!!!!!!!

اگر کسانی که از من روی گردان هستند بدانند که چگونه من مشتاقانه در انتظار باز گشت و توبه ی آنها هستم ، هر آیینه از شوق من ، مرگ را به آغوش میکشند و بند ، بندشان از هم گسیخته میشود  حضرت دوست جل جلاله

 

در کوچه های زمان قدم میزنم ، مردم در هیجان خاصی به سر میبرند رفتارشان برایم عجیب است . دارند چکار میکنند ؟ حس کنجکاوی باعث میشود که داد بزنم  : آقا !!خانوم !! چه خبر است ؟  چرا به درهای زندگی دنیوی قفل میزنید ؟

مگر میخواهید کجا بروید ؟ یک نفر بر میگردد تا جواب سئوالم را بدهد . با صدای خسته ای میگوید : از زندگی پر تکرار دنیا خسته شده ام . آنقدر کار کرده ام که تبدیل شده ام به یک ماشین . روحم غمگین شده است باید جایی بروم که از این اندوه رها شوم مدتها ست دلم یک عبادت شیرین میخواهد که خودم باشم و خدا ؛   دور از مشکلات مادی ، دور از صدای ماشینهائی که مقصدشان فقط دنیاست  . دور از صفهای طولانیه ی خوراک و پوشاک  و خلاصه میخواهم بروم اعتکاف ....   التماس دعا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد