پایتخت معنوی جهان اسلام

پایتخت معنوی جهان اسلام

سامانه فیش های تبلیغی ما
پایتخت معنوی جهان اسلام

پایتخت معنوی جهان اسلام

سامانه فیش های تبلیغی ما

استخاره برای قرض گرفتن

لطیفه: استخاره برای قرض گرفتن
نگارنده نمونه یک استخاره را که برای خودم پیش عرض می کنم
در سال 1348 شمسی به خاطر مشکلات مالی تصمیم گرفتم بروم پیش خودم آیة الله قدوسی و از ایشان مقداری پول قرض بگیرم و چون مردد بودم پیش خودم گفتم به ایشان می گویم استخاره کن اگر خوب آمد آن موقع از ایشان پول قرض می گیرم لذا به آقای قدوسی گفتم استخاره ای کرد و گفت آقای احمدیان شما به غیر خدا اتکال نموده اید من هم خجلت زده از خدمت ایشان خدا حافظی کرده و بیرون آمدم.

-------------------------

از نرم افزار جامع القصص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد